'Magazine Cover'

grumpa

SMF Supporter
Joined
Jan 14, 2015
Messages
4,690
Points
113
First Name
Jim
Once again a totally unique and little covered subject portrayed excellently, BRAVO!
Jim:smiling3:
 
Joined
Jul 18, 2006
Messages
1,330
Points
113
First Name
Charles
Thanks guys. Appreciate the comments.
 
J

Jens Andrée

Guest
Unusual - but in every good way!
Also very well done :smiling3:

Is this based on a real photo from a war journalist or is it your own creation?
If based on a real event, such a photograph would be cool if added in the backdrop or similar in the diorama for reference.
 
Joined
Jul 18, 2006
Messages
1,330
Points
113
First Name
Charles
Unusual - but in every good way!
Also very well done :smiling3:

Is this based on a real photo from a war journalist or is it your own creation?
If based on a real event, such a photograph would be cool if added in the backdrop or similar in the diorama for reference.

Thanks. I had intended to depict another pic I saw on the internet, but the figure I had, did not have the right posture. So I opted for this group pose instead.
 
J

Jens Andrée

Guest
Thanks. I had intended to depict another pic I saw on the internet, but the figure I had, did not have the right posture. So I opted for this group pose instead.

It is a great idea though - to recreate a diorama based on a (famous?) picture. Perhaps something for a future group build?
Could be a really fun project to do!
 
Joined
Jul 18, 2006
Messages
1,330
Points
113
First Name
Charles
Tjena Jens. Ser att du bor i Skåne. roligt. Jag bor i Falun. :smiling3: Small world eh?
 
J

Jens Andrée

Guest
Tjena Jens. Ser att du bor i Skåne. roligt. Jag bor i Falun. :smiling3: Small world eh?
Jajemensan! ;)
Jag trodde jag var ensam svensk här men som sagt, världen är liten. Är dessutom exiljämte och ingen skåning ursprungligen så det gör det verkligen till en "small world"!
 
Last edited by a moderator:
Joined
Jul 18, 2006
Messages
1,330
Points
113
First Name
Charles
Jajemensan! ;)
Jag trodde jag var ensam svensk här men som sagt, världen är liten. Är dessutom exiljämte och ingen skåning ursprungligen så det gör det verkligen till en "small world"!

HaHahA!!! Bra att veta mannen. Bruker du åka till 08 Open i Stockholm?
 
J

Jens Andrée

Guest
HaHahA!!! Bra att veta mannen. Bruker du åka till 08 Open i Stockholm?
Nej. Jag har suttit i rullstol i över tre år efter en olycka och började inte gå igen förrän förra sommaren efter en massa jobbiga operationer. Har varit sängliggandes mer eller mindre i över fem år, och är det fortfarande. Dock skulle det vara kul att komma iväg till en större tillställning för inspiration samt det stora nöjet att få titta på andras vackra alster!
De har ju någon aktivitet i Malmö en gång per år men om jag fixar att åka dit i år vete tusan? Väntar på nästa ryggoperation just nu och bygger modeller för att hålla igång skallen och kreativiteten, och jag kan säga med 100% garanti att bättre terapi än att bygga modeller finns banne mig inte!
Är det bra 08 Open i Stockholm? Jag får söka på det och se om det finns lite bilder och info helt enkelt.

For you non-Swedish speakers, we're merely talking about the secrets on how to live a happy life, how to understand women and how to get infinite free money at zero risk, but it's impossible to translate... :p

swedish-chef.png
 
Top